Konformizam može koštati gubitka individualnosti i dati jednostrani pogled na stvarnost, a umjetnost može dati ono što nismo ni svjesni da nam nedostaje. Kreativni čovjek odstupa od općeg trenda i time jasnije vidi život naše epohe
Sve što možemo jest da prihvatimo da smo svi ranjiva i krhka ljudska bića puna mana i ožiljaka, i da se otvorimo za njihovo zacjeljivanje. Mržnja i zlo nisu nikakav odgovor
Una Gunjak je napravila odvažan i pametan film, politički angažovan i estetski poetičan, gurajući prst u osinjak naših lažnih normi i vrijednosti, čije su žrtve mladi
Film „Tully“ je jako važan jer skreće pažnju na mentalno zdravlje majki, ali prije svega na sistem i društvo koji ih pritišću i od njih očekuju gotovo nemoguće
Film Hotel Pula je nepretenciozna životna priča između maturantice i starijeg izbjeglice, iako u postavci klišeizirana i toliko puta viđena, u izvedbi vrlo nepredvidiva, sa minimumom opštih mjesta
U filmu „100 stvari“ prikazane su krize i suočavanja sa samoćom bez svih stvari, bez svih distraktora koje podrazumijevamo u životu. Kako izdržati dan bez skrolanja, bez beskrajnog blejanja, prosto bivajući sami sa sobom, u svom praznom prostoru u sebi i oko sebe?
Poruka ovih filmskih eseja je da gledalac nije i ne može biti i ostati sasvim neutralan i nevin. A ako ostane samo pasivan posmatrač, pakao isključivanja i segregacije biće namenjen onima koje je prevideo, odbijajući da zaista gleda
Fašizam kao osvajačka i zavojevačka ideologija, kao kontrarevolucija u nadiranju, pokazuje svoje brutalno lice u rasplamsavanju bratoubilačke zavade upravo u filmovima „Kaja, ubit ću te“ i „Okupacija u 26 slika“
Da li je moguće odsustvo straha u srcu žene pritisnute društvenim normama, stigmatizacijom, očekivanjima? Da li je moguć potpun srčani život slobodan da ide za svojim snovima i da ih ostvaruje ne mareći za poprijeke poglede i ogovaranja
Sokurovljeva trilogija Moloh – Taurus – Sunce nas upoznaje sa slepim mrljama i alijenacijama koje prate svako mitomansko uživljavanje u poziciju totalitarne moći
U septembru ove godine izašao je najnoviji film argentinskog redatelja Santiaga Mitrea Argentina, 1985, koji govori o suđenju vojnim huntama za zločine koje su počinile tokom vladavine Argentinom. U ovom tekstu prikazujemo film i približavamo historijski kontekst događaja o kojemu film priča