Satan Panonski: Teški, krvavi šok

Njegov najveći uspjeh je bilo to što je postao umjetnik. Umjetnost je društveno prihvaćena konvencija i samim tim društveno prihvatljivo je i ono što je kroz nju prezentirao, a što bi ga u drugim, neumjetničkim slučajevima odvelo u umobolnicu. Umjetnošću je napravio subverziju

Pankom protiv dosade

Zašto podnositi bilo kakvu žrtvu, kad to propagatori žrtvovanja ne čine? – O slovenskom i jugoslovenskom punk bendu Pankrti

Elvis i Rambo – za plač od smijeha

I Elvis i Rambo su granični fenomeni. Oni su satiričari koji u tekstualnom smislu koriste oblik pjesme, a najznačajnija figura koju koriste je ironija. Ona je sokratovska. Istovremeno izaziva smijeh, zabavna je, ali i neugodna jer nas osvještava za prisutnost anomalija koje ironiziraju i u nama samima

​EKV-ova lirika slutnje

Pjesme EKV-a su bile jedne od rijetkih koje nisu narativne i, u poplavi narativnih pjesama, bile su izvan horizonta očekivanja slušalaca

Majstor Fiamengo

O trima poetski najuspjelijim pjevanim pjesmama Jakše Fiamenga

O pjesmama Lačnog Franza

Slovenski se danas ne posmatra kao jezik koji bi iz bilo kojeg razloga trebalo poznavati, makar i pasivno te Lačni Franz nije bend kojeg bi mlađi slušatelji mogli slušati kao svoj. No, jedan je od onih koji bi istrgnut iz jugoslovenskog muzičkog konteksta taj kontekst snažno osiromašio

O Štulićevim fazanima

Ona pjesma u kojoj su sabrani svi kvaliteti Štulićeve angažirane, kritički nastrojene poezije je 'Kad fazani lete'
Učitavam...